Leverans
När kommer min leverans? Är den försenad?
Varorna skickas i regel från vårt lager inom 1-3 arbetsdagar så du får ditt paket inom 1 vecka efter beställning. Om varan ej finns i vårat lager så kontaktar vi dig via mail eller telefon.
Önskar du ett mer exakt besked är du välkommen att kontakta oss.
Hur levereras min beställning?
Vi skickar paketet till dig som du antingen får i brevlådan eller får hämta ut från ditt postombud. Alternativen beror på hur du bor.
Betalningar
Vad kan jag använda för betalningsmetoder?
Du kan välja att betala med kort: VISA, Mastercard, AmericanExpress eller DinersClub. När du betalar med kort kan du även handla om du bor utanför Sverige. Du kan dessutom välja en annan leveransadress än den du är registrerad på. Vi samarbetar med Klarna.
Om paketet ska skickas inom Sverige kan du istället välja att betala mot faktura. Det tillkommer då 25kr i faktureringsavgift. Vi samarbetar med Klarna. Varorna kan endast skickas till bokföringsadressen. Läs mer om tjänsten Klarna Faktura på www.klarna.com eller kontakta Klarnas kundtjänst på 08 – 120 120 10.
Jag har ett presentkort, hur använder jag det?
Har du ett presentkort så kan du använda det direkt i butiken eller kontakta oss för köp via webben. Du behöver inte använda allt tillgodo på en gång utan kan välja att handla vid olika tillfällen, inom presentkortets giltighetstid.
Jag har en rabattkod, hur använder jag den?
Din rabattkod registrerar du i kassan när du genomför ditt köp. Glöm ej att aktivera koden efter att du har fyllt i den. Ett tips är att kopiera koden som du har fått, så att du är säker på att den har rätt format även när du infogar den i kassan. En giltig rabattkod gör att summan ändras enligt rabattkodens värde. Har du fler än en rabattkod? Du kan använda en rabattkod per beställning, så vi rekommenderar att du väljer den som ger dig bäst rabatt.
Beställningar och returer
Kan jag avbryta en beställning jag gjort?
Vill du avbryta din beställning ska du göra det senast 2 timmar efter ditt köp för att försäkra dig om att varan inte har hunnit skickas. Maila till order@ingrids.nu
Hur returnerar jag?
Om du som kund önskar returnera hela eller delar av din beställning gör följande:
1. Maila oss på order@ingrids.nu, vi återkommer då med tydliga instruktioner hur du skall returnera.
Ni som kund står för kostnaden för returfrakten.
Ni kan använd påsen som er beställning skickades i för att returnera.
Kan jag göra ändringar i min order?
Vill du ändra något i din beställning ska du göra det senast 2 timmar efter ditt köp för att försäkra dig om att varan inte har hunnit skickas. Maila till order@ingrids.nu